Saturday 19 August 2017

Forex Factory News Indikator


MetaTrader 4 - Indikatorer. FFC - Forex Factory Kalender - Indikator för MetaTrader 4.Detta är en modifierad version av den populära nyhetsindikatorn FFCal som publicerades initialt av DerkWehler till ForexFactory forum. Jag har faktiskt ändrat koden för att passa mina behov men jag hittade att det kan vara användbart för andra också så jag bestämde mig för att dela den Jag har skrivit om indikatorn så att du kan överväga att den nästan bygger från början av originalet. Det delar samma teknik och huvudstil. Indikatorn placerar en panel på din diagram som visar 5 ekonomiska händelser listade på Forex Factory Kalender Du kan filtrera ut i händelserna med hög, medium eller låg effekt, talar, helgdagar eller med specifikt sökord filter Vänligen se alla ändringar som anges nedan. Också indikatorn kan kallas Inom ett EA med hjälp av iCustom-funktionen genom att nå 2 buffertar. Buffert 0 innehåller minuter till det senaste evenemanget. Buffert 1 innehåller träffvärde för den senaste händelsen Låg 1 Medium 2 Hög 3. Du kan ringa buffertar på två sätt. Enkela standardvärden för samtal kommer att tillämpas. Observera att indikatorn inte har kapacitet för återprövning vid denna tidpunkt. Hög effektfärg C 217,83,79. Med effektfärg C 255,185,83. Effektfärg C 91,192,222.Holidays färg clrOrchid. Remarks color clrDimGray. Added egenskap Strikt för kompatibilitet med MetaTrader 4 Bygg 600 och bättre kodkvalitet. Added Show-händelse Föregående Prognos påverkad färgad impact. Added Alternativ för att visa händelser relaterade till aktiva diagram överväger endast andra parametrar. Added Keyword-filter Hitta eller Ignorera ett specifikt ett ord, det vill säga NFP, Kommer att filtrera bort alla händelser med utan det enda ordet känsliga. Tilläggsalternativ för att visa valuta styrka bar tid kvar spridningsvärde. Added Alternativ för att styra tiden för visning av tidigare händelser i minuter. Added Alternativ för att ställa in panel plats i 4 diagram hörn. Added Tool-tip på muspekare som visar händelse titel, påverkan och händelsetid kvar. Tilläggad paneltitel Du kan använda den som en påminnelse. Modifierad Visa händelse i datum Tidsformat istället för några minuter kvar kan du visa minut Es lämnas genom Tool-tip. Modified Vertikala linjer för de kommande händelserna Du kan behöva ändra tidsförskjutningsinmatningen beroende på din mäklartid. Modifierade buffertar som håller den kommande händelseminjen och effekten, se exempel ovan. Modifierad reviderad ordning med externa ingångar. Förbättrad Replaced DownLoadWebPageToFile funktion med inbyggd Windows URLDownloadToFileW funktion. Improved Placerad nedladdning läs XML-fil och relaterade koder till en funktion så att vi kan ringa dem när det behövs. Improvjerade ersatta GlobalVariables som brukade uppdatera XML-fil med FILEMODIFYDATE - OnTimer inställd av AllowUpdates, UpdateHour-ingångar. Förbättrad tids GMT-offset, nu kommer händelserna att visas på din lokala tid automatiskt. Förbättrad Justera panelteksten när den är inställd till höger till vänster. Bekräftad alarmfunktion, Nu skickas den bredvid popup Alert-ljudvarningen, Push-meddelande på din telefon och e-post två Separata varningar. Bekräftad kodkvalitet, nu är indikatorn ljusare och snabbare än någonsin. Blandade olika buggfixar, vissa undviker Sary oanvända koder eller variabler borttagna, placerade några variabler inuti deras relaterade funktioner. För att kunna använda den här indikatorn måste du aktivera DLL-importen i dina MetaTrader 4-plattformsalternativ. Observera att koden kan ha några fel eller andra fel, så om du ser några fel eller förslag, eller till och med bättre kodpraxis, snälla Låt mig veta Enligt Forex Factory hemsida är alla evenemangstider ungefärliga och föremål för förändring. Mmmmmm Jag vill fråga något, är det ett verkligt resultat som i förexfaktoriska hemsidan i denna indikator om ja, hur kan jag aktivera den här funktionen om inte , hur kan jag lägga till den här funktionen hjälp mig snälla, verkligen gillar den här indikatorn hehehehehe. Hello, Tack så mycket för den här indikatorn Jag har hittat problem, när början av veckan är det fortfarande Inga fler händelser hur man automatiskt uppdaterar varje början av veckan Tack. Tack, mycket noggrann, mycket detaljerad. De andra versionerna hade många buggar. Först och främst tack för indikatorn, det är fantastiskt. Jag har ett problem jag vet inte om du kan hjälpa mig att lösa det. Jag kallar iCustom antingen enkelt eller fullt läge, jag fick Indikator i mitt diagram Faktum är att jag bara vill ha tid och påverkan, inte grafiken EventMinute int iCustom NULL, 0, FFC, falskt, sant, sant, sant, sant, falskt, sant, 1, falskt, falskt, 2, CLRNONE, falskt, CLRNONE, 14598235,5487103,5198809, CLRNONE, CLRNONE, CLRNONE, CLRNONE, CLRNONE, true, 0,10,, true, true, true, true, true, true, false Felaktig, falsk, falsk, CLRNONE, 0,,, 0, -1, falsk, falsk, falsk, falsk, 0,0 EventImpact int iCustom NULL, 0, FFC, falskt, sant, sant, sant, true, false, true true 1, false false 2 CLRNONE false CLRNONE 14598235,5487103,5198809 CLRNONE CLRNONE CLRNONE CLRNONE CLRNONE true 10,10 true Sant, sant, sant, sant, sant, falskt, falskt, falskt, CLRNONE, 0,,, 0, -1, falskt, falskt, falskt, falskt, 1,0 Hur kan jag lösa detta Tack. Jag har exakt samma förfrågan. Forex Factory News-indikator MT4.Forex Factory News Indicator MT4. Forex-fabriksnyhetsindikatorn MT4 är av Tim Morris. Indikatorn drar nyhetsdata från Forex Factory och plottar den på dina MT4-diagram. indicat Eller arbetar med att bygga 600 och bygga 509. Ladda ner indikatorn. Du måste aktivera att använda indikatorn. Tryck på ctrl O för att öppna alternativskärmen i din metatrader-terminal. Klicka på fliken expertrådgivare. Kryssa rutorna precis som skärmdumpen nedan. 4 Klar nu dra din indikator på diagrammet för att aktivera den. Indikatorn visar de kommande nyheterna. Här är en skärmdump av hur indikatorn ser ut. Det är det jag hoppas att indikatorn hjälper dig längs din väg till lönsamhet. Om Du hittade våra indikatorer användbara, låt oss hjälpa dig att minska dina handelskostnader.25 tankar om Forex Factory News-indikatorn MT4.Jag hämtade Forex Factory News-indikatorn och startade den. Den visar initialiserande texten och visar inte några nyheter men jag kan se nyheter på sidan för Forex Factory Den version av MT4 är 745 och jag aktiverade DLL-importen och extern DLL-import Vad ska jag göra. Jag har stött på problemet några gånger också Vad jag gjorde var bara för att starta om MT4-terminalen och det fixade Det. Jag misstänker att du ma du har för många indikatorer på din MT4 terminal, vilket orsakar att indikatorn inte laddas. Vacker blogg Har du några användbara tips för blivande författare Jag hoppas att starta min egen hemsida snart men jag är lite förlorad på allt Vill du föreslå start Med en fri plattform som WordPress eller gå för ett betalt alternativ Det finns så många val där ute som jag är helt förvirrad Alla rekommendationer Tack. Tack för denna nyhetsindikator Mycket uppskattad. Vill någon berätta för mig hur jag flyttar nyhetsindikatorn från Högra vänstra hörnet till höger till höger. Corner. FF Kalenderindikator för MT. Both själv och en kompis har upplevt en enorm avmattning i våra dators övergripande prestanda sedan nedladdningen och införandet av den underbara indikatorn Forex Factory Calendar-indikatorn Det fungerade som en virustyp av avmattning Datorn anges i minnet Vi tillämpade båda korrigerande underhålls spionprogramfel, defragera startprogram som städas, viruskontroll, minnesallokering, etc. Och datorerna 1gig ram Pent 4 fortsatte fortfarande väldigt långsamt När vi spårade tillbaka till det här var den sista nedladdningen, tog vi bort denna indikator datorerna gick tillbaka till det normala. Vi snubblar ut eller har någon annan upplevt det. Jag älskar indikatorn och arbete som sätts i det är fantastiskt men jag använder det inte nu på grund av effekterna En insats skulle vara underbar. Jag har samma problem det är bara det som är gammalt och långsamt fungerar bra på snabbare många diagram du är öppen samtidigt Ju mer diagram du öppnas med den här indikatorn kommer du att behöva mer tid för att den ska laddas. Du kommer alltid att producera några fina indikatorer. Det är min lilla tillägg på. Första last sdx ladda sedan 00current till samma underfönster och ladda sedan FFcal i huvudfönstret. Jag tycker det är ganska användbart. Tänk inte att klicka på tillåta DLL-import på huvudpanelen av FFcal-indikatorn annars vann du inte se det. Öka här är min lilla add on. First load sdx ladda sedan 00current till samma underfönster och ladda sedan FFcal i Huvudfönstret. Jag tycker det är ganska du seful. Don t glömma att klicka tillåta DLL import på huvudpanelen av FFcal indikator annars du vann t see it. what menar du sub fönster och huvudfönster jag din se någonting kommer ut när jag laddar nuvarande pris indicator. for FF calander indikator , är det möjligt att visa resultatet efter de nyheter som släppts.

No comments:

Post a Comment